View Single Post
Old 22-11-2008, 12:58
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...

Een rustige, maar niettemin leuke meeting. Vooral mooi was het weerzien van Flame en zijn echtgenote, na een lange afwezigheid.

We zijn overeengekomen dat meetings, zoals we er ééntje hebben gehad in Asse op 31/10/2008 worden beschouwd als een extra modelbouwmeeting. De reguliere meetings blijven doorgaan op de derde vrijdag van iedere maand in De Kluis, en de extra meetings dienen te worden gepland in functie van de kalender.

Ik heb de reguliere meetings vastgelegd tot en met september 2009. Je vindt de bevestigde data in deze thread.
De datum van de eerstvolgende extra meeting staat nog niet vast. Naargelang de interesse van de modelbouwers en de beschikbaarheid van de locatie dient één en ander nog te worden vastgelegd.

De volgende meeting is weer een "specialleke". Naar goede gewoonte maken we naar aanleiding van het eindejaar er altijd weer een knettergekke boel van. Dit keer wordt het niet anders. Mag ik wel - vooral met het oog op de tombola - vragen dat iedereen zijn aanwezigheid/afwezigheid expliciet wil melden in de daarvoor voorziene thread.
Ook wil ik nog even vermelden dat eventuele prijzen die jullie ten voordele van de tombola willen doneren, niet noodzakelijk kits hoeven te zijn. Autosport of modelbouw gerelateerde items zoals bv. boeken of CD's met naslagwerken kunnen ook een nuttig cadeau zijn.

De demo is jammer genoeg niet kunnen doorgaan. Guy heeft wel beloofd die op een latere meeting te willen hernemen.

We hebben weer mooie modelletjes kunnen bewonderen, en de bijhorende hilarische commentaren beginnen stilaan legendarisch te worden.
Bedankt, en tot de volgende!