View Single Post
Old 03-12-2008, 22:48
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Quote:
Originally Posted by Sennake View Post
Als je dan toch bezig bent, bevestig dan meteen ook die extra verstevigingsclips op de achterruit (2 stukjes aluminium volstaan hiervoor).

Voor de rest kan ik je zin voor realisme alleen maar bewonderen en toejuichen. Ik zou net hetzelfde doen!
Thanks... Ja, 'k heb dat ook gezien. Dus 8 verschillen... Maar mijn ramen zijn in BMF chroom gedaan, lukt dat dan om daar aluminium op te zetten? Die twee kleuren lijken toch sterk op elkaar... Op de foto lijkt het meer gunmetalkleur te zijn... Of niet??

Allez, na enkele uurtjes werken, heb ik al volgende zaken aangepast:

- Andere uitlaatpijp (styreenbuisje)
- Toevoegen van een lamp (een lampkapje wit gespoten en een decal uit mijn spare box erop)
- Zwart stukje boven de nummerplaat (de verlichting dus) met styreen
- Nummerplaat aangepast, dit had nog wat voeten in de aarde... Eerst geprobeerd met het versnijden van de oorspronkelijke decal maar dan kwam ik een hele grote nummerplaat uit...

Dan maar eentje zelf maken. Eens vergelijken met de voorste en zowaar zag het er goed uit. Dus deze zal het worden. Afdrukken, op plastic plaatje zetten en lijmen. Let op, dit is een tussenoplossing. In de kerstvakantie druk ik een decal om dit blaadje papier te vervangen.

Anyway, mijn namiddag was begonnen met het afwerken en ik moest nog enkel die bonnetpin plaatsen. Mijn dag eindigt en ik ben nog net even ver. Met dat verschil dat de achterzijde er nu (volgens mij) veel beter uit ziet.

Kijk maar...

En nu naar bedje...
Reply With Quote