Ook het interieur werd gesloopt. In de civiele wagen zit de achterbank meegegoten, dus die moet eruit. Gaat lekker met een PE-zaagje... Dan wat opschuren en... Ow juist, eerst het onderstel laten uitharden voor ik kan dryfitten.
De dagen nadien heb ik me vooral bezig gehouden met de spuitwerken. Primerlaagjes (plastic en witte) en een eerste laagje witte lak op body, onderstel en velgen. Het zag er allemaal goed uit , al vond ik de velgen wat te dik gespoten... Heb ik geen foto van genomen want ze moesten toch in de remolie...
De dag nadien bleek dat echter niet meer nodig en waren de velgen toch niet te dik gespoten. Ze zagen er goed uit. De body werd even gedryfit en dat zag er zo uit:
Het onderstel werd al verder opgebouwd met het interieur. Er zat nogal wat werk in dat white metal plaatje. Bijschuren, wat rechter plooien, stukjes afsnijden... Uiteindeijk was ik tevreden en kon dit ook in de primer gezet worden. Dat ziet er dan zo uit:
Maar dan viel mijn oog op... GHOSTLINES... OMG, het zal toch niet waar zijn!!! Grrrr... Even mijn referentiepics genomen en daar komen dus geen decals over. Dit blijft volledig zichtbaar... Dit wordt dus bijschuren en herspuiten... Aaaaahhhh... Het ging dus te goed he... Maar het is geen ramp.
Het is een zalig kitje en transkitje om bouwen. Alles valt behoorlijk goed in elkaar en is prima aangegeven. Ik zie het helemaal zitten... Nu nog de body goed krijgen en een weekje laten uitharden. Decals komen er dan in de vakantie op...