View Single Post
Old 22-12-2008, 14:20
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Dan de laatste update... De body werd van zijn verf ontdaan, ontvet, geschuurd, opnieuw gespoten (primer, witte rallylak, finishing witte lak). Verder eigenlijk niet zo veel meer gedaan... Tijd kroop volledig in die body... Enkel wat onderdelen van de motorvak die aan het chassis vastzitten geschilderd en wat decals geplaats op het blok en op de velgen. Hier ga ik trouwens enkele moeten bijmaken omdat die ontbreken op het decalvelletje...

De body (moet nog een laagje krijgen want er zit wat kleurverschil op in vergelijking met de bumper...):

Het chassis met matzwarte accenten:

De stoeltjes die hun textuur kregen, net als de rolkooi met een detailopname:

De motorruimte (er moeten nog onderdelen toegevoegd worden natuurlijk)

De velgen met hun decalletje. TTE en het logo van Toyota ontbreken nog.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ondertussen is het vakantie. Tijd om verder te doen. Maar nog niet veel kunnen bouwen. Zaterdag de spuitwerken van enkele onderdelen gedaan maar 's nachts boven de wc-pot gehangen. 't Is weer vakantie en dus is de meester ziek. Ieder jaar hetzelfde liedje in de Kerst... Maar de maag en darmkanalen zien het alweer wat zitten en dus kan ik vandaag aan de slag...

Tot zover deze lange (wat vreemde??) inleiding op dit model die al een maand een WIPje is... Vanavond ongetwijfeld een nieuwe update want straks ga ik decals plaatsen...

Byeee

Last edited by Loeten; 22-12-2008 at 14:22.
Reply With Quote