Allez, nu dit topic in een stroomversnelling zat, ga ik maar vlug even een updateje bijzetten... Whatskebeurt ??
Eerst en vooral heb ik de decals nog eens bekeken en daar bleken er dus enkele te ontbreken: TTE en het Toyotalogo, beide voor op de velgen. Die heb ik dan maar op decalpapier gezet, samen met de nummerplaat van de oude Celica. Daarnet werd alles gesealed dus morgen kan ik ze plaatsen.
Toen dacht ik verder aan de velgen. Als je andere moet opsteken, dan past dat vaak niet zo denderend en wat bleek:
Nu moet ik wel eraan toevoegen dat er op deze velg straat banden liggen. ik ga dus in mijne stapel dozen enkele rallybanden moeten zoeken, maar dat kan geen probleem vormen... Je kan duidelijk zien dat de velgen te breed komen. Dus mocht ik zagen ('t is eens niet mijne vrouw, LOL)...
Voila, de ophanging werd verder geschilderd na het dryfitten en ik hoop vanavond de wagen op zijn pootjes te kunnen zetten. Ook weer droogpas natuurlijk want er moeten nog decals op die velgen en die ga ik sealen.
De motor dan... Vandaag de laatste stukken erop gezet. Hier en daar werden wat details toegevoegd (gele dop, moeren aanstippen, BMF, ...) maar ik had ook graag wat kabeltjes erop gezet. Alleen... Amper deftige pics kunnen vinden en eigenlijk niks waar ik wat mee ben. Iemand in het bezit van betere pics?? Alvast van harte dank !! Indien niet, dan ga ik wel effe langs bij mijn garagist...
Hier even laten zien hoe die motor er al uit ziet. Ik heb die witte vlakken ook wat bewerkt. Let wel, er moeten nog enkele poedertjes overheen. Dit is in afwachting van toevoeging van kabeltjes. Niet dat er zoveel nog te zien zijn in moderne motors... Als ik mijne Corolla Break bekijk; das één blok met een beschermkap over waar alles onder verstopt zit...
Voila, comments zijn van harte welkom. Feedback zeker... En tips ook al... hihi