View Single Post
Old 26-12-2008, 16:23
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

We gaan er terug eens invliegen zie!

In augustus 2008 ben ik begonnen met het vervangen van mijn vloerbekleding uit vasttapijt door laminaatparket. Tijdens het verwijderen van het vasttapijt ontstonden er wat grotere verbouwingsplannen en voor ik het goed besefte had ik mijn ganse modelbouwatelier uitgebroken om alles te vernieuwen. De redenering hierachter was simpel: nu ik een week lang bezig geweest was met het verhuizen van mijn vitrinekasten en alle modellen kon ik net zo goed van de situatie profiteren om alles te renoveren, vitrinekasten incluis.

Nu, een 5-tal maanden later is mijn nieuw atelier zo goed als klaar. Er moeten nog wel wat plinten gezet worden en een nieuw behangpapiertje zal er ook nog komen, maar functioneel is alles klaar. De laatste loodjes waren het inrichten van mijn atelier zelf want de vitrine-zijde was al een tijdje geleden klaar.

Dus post ik in primeur wat foto's van de transformatie. "Total make-over, home edition" in 't klein zeg maar

Eerst wat foto's van de gestripte ruimte, klaar om de aankleedwerken te kunnen starten:

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	bureau_01.jpg
Views:	640
Size:	430.2 KB
ID:	12170   Click image for larger version

Name:	bureau_02.jpg
Views:	641
Size:	400.3 KB
ID:	12171   Click image for larger version

Name:	bureau_03.jpg
Views:	711