View Single Post
  #20  
Old 02-01-2009, 23:04
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,516
Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Ik dacht dat SRO per wagen en per klasse een "leverancier"/"dealer" zou aanduiden. Een Lambo GT3 via Reiter, een BMW Z4 GT4 via G&A und so weiter. Bestaat die regel nog?



Wel weer positief dat er wederom een team te porren valt voor Dutch GT4
Ik heb dit artikel paar dagen geleden ook gelezen (dankzij Google translater ) en kwam tot dezelfde conclusie. Nu lees ik onderstaande op de FIA GT4 website (betrekking op de Brno race):

Quote:
As a first step of the soon coming GT4 homologation of the Porsche 997 GT3 (for which a kit is currently being developed and discussed between Paul Van Splunteren- Porsche Centrum Eindhoven and SRO) Speedlover have entered a road legal 997 GT3 just fitted with the safety equipments and slick tyres. A very much welcome guest entry which brings some more variety to growing GT4 field and which will allow for a better comprehension of where the car’s performances stand.
http://www.gt4cup.com/newsitem.php?key=95

Misschien alleen een test om te kijken waar de Porsche staat t.o.v. de andere wagens? Als men toch verschillende preperateurs per model toe gaat laten vind ik dit geen slimme zet van SRO.

Last edited by FIRE; 02-01-2009 at 23:05.
Reply With Quote