De inspuitingspomp heb ik aangepakt op een vergelijkbare manier als destijds met de McLaren M23. Dus werd het onderdeel in tweeën gesneden, werden er buisjes tussen geplaatst met daarin 0.5mm gaatjes waarin de brandstofleidingen passen, en werd alles weer gemonteerd. Het elektrisch onderdeel rechtsonder vertoonde zodanig veel sinkmarks dat het gemakkelijker was om er gewoon een stukje plastic strip over te lijmen.
Sommige onderdelen zijn echter iets te ingewikkeld om simpelweg te vervangen en dus moet ik soms toch het grote schuurwerk aanvatten. De ophangingsarmen bovenaan heb ik echter wel gewoon gladgeschuurd aan de zijkant zodat de verbindingsboutjes allemaal weggeschuurd werden. Nadat alles mooi gepolisht werd heb ik er dan zelf aftermarket boutjes op aangebracht die er trouwens veel beter uitzien. De assen onderaan ga ik misschien nog vervangen door metaaldraad omdat ik ze niet mooi cilindrisch krijg. Alleen ben ik een beetje bang dat ik niet de juiste hoek kan vormen tussen de as en de rest van het onderdeel zodat de boel niet meer zou passen. Ik moet er nog eens over slapen.
Nog enkele onderdelen zoals de remmen en de koelhappers werden gladgeschuurd. De zelfgemaakte schokdempers moesten nog was aangepast worden omwille van een gebrekkige uitleg op het bouwplan. Ik zie nu op de foto dat ik de veer door het manipuleren een onregelmatige vorm gegeven heb, maar dat wordt nog in orde gebracht voordat je dit leest
De body werd opgepoetst en gepolisht, waarna ik alles een laagje wax gegeven heb. Alle lijmsporen zijn hiermee verwijderd en alles is klaar om de decals te zetten.
Wordt vervolgd!