View Single Post
Old 14-01-2009, 23:09
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

In 1 klap al mijn stress van deze dag kwijt toen ik het volgende bericht las! Waar? Ja, bij mijn favoriete ontstress-site. Die mensen leveren zo goed werk dat ik ze ga voordragen bij mijn ziektekosten-verzekeraar.

Quote:
Hot news! Naast Robert Doornbos nog een Nederlander in de Indy Cars
Uitgegeven door Bas Kaligis 12 januari 2009 08:24 - Print artikel

http://www.racexpress.nl/index.php?n...ikel&nid=14199
Toen ik de titel las dacht ik meteen: Verrek, nog een Nederlander actief naast Doornbos in de Indy Cars? Wie had dat gedacht! Pastorelli die centen heeft gevonden? Muermans die Pa weer een paar miljoen lichter heeft gemaakt?

Niets van dit alles! Blijkt het om Junior "De nieuwe Vestappen? Nee, ik ben de nieuwe Schumacher" Strous te gaan. En niet eens in de Indy Cars, ja de Indy Car Lights.

Wederom op het verkeerde been gezet door deze site. Ik koester totaal geen intresse in de marginale Indy Lights. De foutieve titel op Racexpress.com heeft ertoe geleid dat ik weer onnodig een pagina heb bezocht. Deze "zoekopdracht" heeft weer energie gekost. Anders gezegd, door onjuiste informatie heb ik weer CO2 geproduceerd die anders niet had voortgebracht. Heren Racexpress, denk aan het milieu! Voorkom deze fouten
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.