View Single Post
Old 15-01-2009, 23:34
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

In een vervolgbericht op racexpress.com noemen ze in ieder geval de naam Indy Lights. Heeft deze thread dan toch nut? Alleen jammer dat ze het vervolgbericht/persbericht vertalen.

Quote:
Strous’ race-ervaring is met name opgebouwd op stratencircuits waardoor hij nog veel moet leren over het rijden op een oval. Op dit soort banen rijden de Indy Lights namelijk acht races tijdens het seizoen, waarvan een op het legendarische Indianapolis in mei.

http://racexpress.com/index.php?nav=Artikel&nid=14253
Stratencircuits? Als ik de kampioenschappen lees waarin hij veelvuldig kampioen is geweest (kloppen die beweringen wel?) dan kan ik me niet herinneren dat die reden in Monaco, Pau, Macau, Norisring of Boekarest. Die kampioenschappen werden verreden op normale circuits zoals Zolder, Spa of Zandvoort.

Of zouden ze roadcourse hebben vertaald in stratencircuit? Dat is dan erg letterlijk te noemen en dus ook helemaal fout. Of doelen ze op die hilarische achtervolging in Wassenaar?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.