Ik heb nog niet gereageerd in deze thread, dus sta me effe toe

Ik ben het volledig eens met de collega's: de nieuwe positie van de wielen (binnen de vleugels) is véééél beter dan hetgeen je eerst had geprobeerd. Ik weet wel, tuning is geen exacte wetenschap, maar ik vond het er toch een beetje over. Maar OK, dat is mijn eigen mening.
Ik heb net je laatste update gelezen, en ik ben bang dat je jezelf gaat voorbijsteken. Als ik zie dat in het begin veel werk en zorg gestoken werd aan de algemene look van het model, dan zie ik dat je een beetje vlugger begint te werken eens de afwerking aan de orde is. Zo is er bv de affaire met de zetels (die je opnieuw gaat aanpakken om ze wél goed af te werken), maar nu ook de achterlichten die niet helemaal zuiver geschilderd werden. Dat kan misschien een uitschuiver zijn, maar ik zou toch de raad geven niet te snel te willen werken.
De verleiding is groot om vanaf een bepaald moment sneller te willen werken, dat gevoel hebben we als modelbouwer allemaal in de loop van een build. Maar je moet dat onderdrukken anders loop je het gevaar om je model de nek om te wringen. Dus: temporiseren en je tijd nemen om ook de kleinere details eerst goed te overdenken en pas dan te handelen.
Het is ten slotte geen modelbouwkoers, nietwaar?
Voor de rest : goed bezig, en ik blijf lezen!