Sedert de laatste update is redelijk wat, zoniet alles, veranderd, maar goed, daar gaat deze thread nu niet over. Feit is, is dat ik terug aan de werktafel zit en nog eens een updatje kan posten. De body is ondertussen gespoten, maar ik ben iets te enthoesiast te werk gegaan bij het compounden, waardoor ik hier en daar door de verf heen ben gegaan. De in september gedecanteerde verf is ondertussen niet meer bruikbaar, dus dat zal ik opnieuw mogen doen. Foto's hierover volgen nog.
Verder ben ik ook aan de onderkant begonnen. Niets speciaals te melden, bodemplaat gespoten met de spuitbus, fuck wat dekt wit toch slecht, en aan de opbouw begonnen zoals voorzien in Stap 1 en 2 van het bouwplan.
Overzichtje
Detail achterkant
Detail voorkant - let wel, het grootste gedeelte hiervan verdwijnt later onder de beschermplaten
Bedoeling bij deze kit is dat ik deze volledig ga opbouwen volgens het bouwplan, om dan later een totaal foto van de onderdelen te kunnen geven in zoverre ze nog niet opgebouwd zijn. Eens kijken wat dat gaat geven.
Het eerdere idee van dat boekje heb ik ondertussen laten varen, wegens andere niet altijd modelbouw gerelateerde projecten en dus geen tijd. Bovendien is het zo dat dit geen superdetail model gaat worden, gezien het in opdracht gebouwd wordt. Weathering en dergelijke zullen niet aangebracht worden. Hoogstens de gordels, snelsluitingen en de antennes. Dus, netjes gebouwd zonder meer is het doel.