Quote:
Originally Posted by Dominique
Of ik er zelf zal kunnen bij zijn hangt er nog maar van af. Ik voel me de laatste dagen zo slecht, dat ik een blok aan jullie been zou zijn. Om maar de zwijgen over de trip naar Parijs en terug die ik zeker niet levend ga volbrengen achter het stuur van een auto...
Maar ik ga zeker proberen erbij te zijn, gezien het programma. Ik zal Sennake wel bellen vrijdagavond.
|
U bent niet alleen - zit sedert afgelopen vrijdag met een Valling die niet echt wil beteren. In ieder geval ga ook ik wel proberen van erbij te zijn, want ben nog gewoon aan het werk. Sterkte in ieder geval.
Vraag is dan wel, vermits we sowieso met maximaal 7 man zijn, wie gaat er dan rijden? Ik kachel nog steeds met een vervangwagen rond en de kans dat ik tegen vrijdagavond mijn auto kan recupereren is zo goed als nihil. Hiermee wil ik zeggen dat ik deze keer niet beschikbaar ben als voertuigleverenacier.
Als het Militair Hospitaal ook als stopplaats wordt voorzien, is het misschien beter dat we direct daar afspreken? Spaart één stop en dus 10 à 15 minuten uit - lees, kan ik langer in mijn bed blijven.