Quote:
Originally Posted by scoobyfreak
Wie we hier nog eens hebben de lancer  , komt allemaal wel goed Loeten, het ziet er allesinds al goed uit op foto.
|
Quote:
Originally Posted by Sennake
Ik heb op zijn minst gezegd enorm veel respect voor de volharding en hardnekkigheid waarmee je dit project tot een goed einde wil brengen
Ik denk dat ik het model al lang in de vuilnisbak gekieperd had
Ik hoop dan ook dat je van verdere pech gespaard blijft en dat je nu eens verder kan doen aan deze Mitsu. Voordeel is wel dat je één van de langste WIP-threads aller tijden aan het creëren bent natuurlijk 
|
Thanks. Ik zie het weer helemaal zitten. Ook de ervaring die ik ondertussen met andere modellen heb opgedaan zullen me kunnen helpen. Hij moet zeker af geraken. Perfect zou zijn tegen het kippenfestijn van Pico's racing team. Maar uit ervaring weet ik dat ik bij deze bouw best geen deadline plaats. De vorige keren liep dat telkens compleet fout...
Ik doe het dus op het gemak als ik er zin in heb. En inderdaad, deze thread loopt nu al zo lang... Maar denk dat die Ripcurl van Nismo nog wat langer loopt...
Quote:
Originally Posted by scoobyfreak
Trouwens je zal zijn mini cooper nu ook moeten maken he. 
|
Ja, dit weekend de affiches gezien... Filipke is een engel om met deze wagen te starten. De zin in mijne Bouvy-mini was immers heel klein geworden. Nu maar hopen dat ie een deftige livery plaatst want deze op de affiche lijkt mij very hard...