Quote:
Originally Posted by Gulfie
Ge moet u zo dikwijls niet verontschuldigen, onze Guy is nog zo gene kwaaie hoor. Betaal hem gewoon een goei pint in Jabbeke! 
|
Da's gesproken zie!
En ik zal dan ook in Jabbeke uitleggen hoe ik die verbinding tot stand breng
Of neen, ik zal het hier al maar direkt doen: waar de inspuitleiding aangesloten moet worden op de inlaatkelk boor ik een gaatje met een diameter die overeen stemt met de diameter van de inspuitleiding. In mijn geval gebruik ik hiervoor visdraad van 0,5mm, dus boor ik een gaatje van 0,5mm. Om daarna een realistisch ogende aansluiting te verwezenlijken snij ik een klein stukje holle bougiekabel af dat groot genoeg is om over de visdraad heen te schuiven. Dat schuif ik over de visdraad vooraleer ik hem in de 0,5mm opening kleef. Eens dat gebeurd is schuif ik het stukje holle kabel tot tegen de verbinding nadat ik een minuscuul beetje secondenlijm laten lopen heb waar de kabel vast moet zitten. Tenslotte schilder ik de kelk en de ganse inspuitverbinding zilver, er zorg voor dragend dat je de doorzichtige brandstofleiding niet mee schildert, want die schilder ik meestal doorzichtig geel. Niet zo moeilijk allemaal, maar je moet er maar opkomen eh