View Single Post
Old 16-03-2009, 21:41
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Wat hebben we hiervoor nodig? Wel, men neme een doosje van Fujimi: de Mégane in Grande Bretagne look, in mijn geval... Hierbij de inhoudsfoto's van het doosje: beetje weinig en niet zo super in detail. Er zal veel vervangen moeten worden (stoelen, dash, rolkooi, ...)

De decals uit de kit die ik niet ga gebruiken:

De decals die er wel opkomen. Het is een setje van CB-COM die evenwel gekend is voor hun veel mindere kwaliteit. hier ga je nog van horen dus. Ik heb het setje al eens goed bekeken en ik ga toch enkele decalparts herprinten wegens hun onvoldoende scherpte...

De Resinparts om de uitbreiding te doen, heb ik via Ebay. Ik zou niet meer weten bij wie ik ze gekocht heb. Kwaliteit ziet er behoorlijk uit. We zien wel of er veel extra plamuurwerk bij komt kijken...
Wel jammer dat er geen rolkooi bij zit en dat ook een rallydash ontbreekt...

Voila, ik kijk er al een tijdje naar uit. In Jabbeke heb ik al wat schuurwerk verricht en zijn de meeste lines al uitgekrast. Meer volgt dus de komende weken. Ik hoop dit weekend al verder te kunnen doen. We zien wel want het is druk in maart...

Owja, mocht iemand goede referentiefoto's hebben, laat je het me aub weten? THANKS !!!
Reply With Quote