De eerste voorzichtige stapjes in deze bouw zijn gezet:
- Uitkrassen van de lines (met hier en daar een kleine uitschieter, maar die vul ik op als ik ga "plamuren")
- Schuren van de body, hoewel er amper gietnaden zijn, dikke pluspunt !!
- Uitboren van enkele stukken aan de voorste bumper
- Plaatsen van de verbredingskit
Bij dit laatste zul je zien dat hij heel netjes aansluit op de body maar dat er toch nog veel werk zal aan zijn. Enkele kenmerkende lijnen zullen beter geaccentueerd en uitgediept moeten worden. Hier en daar zit nog een hooje resinoverschot en wat flash. En rond de wielkassen mag ik Milliputten en plamuren want die bogen zijn niet in orde. Ook aan de voorste bumper is nog veel werk. Maar het is best leuk en de kit lijkt al op goede weg...
Even wat foto's...
De bumper zoals hij was...
Even vergelijken met de body voor de group N Mégane van Bart Pyck (broer van...) en die ook verder gebouwd zal worden.
En dan de foto's van de voorlopige tussenstand. Je ziet, nog veel werk aan he...
Tot zover deze stand. Deze namiddag schoolfeest, dus van bouwen komt niks meer in huis. Misschien deze week nog wat lekker verderdoen met bissegem in het achterhoofd... We zien wel...
Next up: Milliputten, schuren en plamuren... En decals aanpassen hier en daar...