View Single Post
Old 29-03-2009, 19:50
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Owkay... Tijd voor een verslagje van dit weekend...

Eerst en vooral wil ik de inrichters bedanken voor de goede ontvangst, de plaats die we kregen en de brede tafel, de lekkere aperitief op zondag en vooral om hun geduld met onzen Djoene... Jammer genoeg kent nu iedereen hem en vrees ik dat dit onze laatste meeting was. Met die jongen kun je dus echt niet naar buiten komen he...

Maar hij heeft ons een belofte gemaakt. Volgend jaar zorgt hij zelf voor de frietjes. Eerst moet hij ze nog zaaien... Jah idd...

Alle gekheid op een stokje, het weekend was geslaagd. Weinig gebouwd, wel wat verzet (geen kits of werk maar Leffe en Petrus). Ook weer enkele technieken bijgeleerd, veel verbroederd met andere clubs en bouwers zoals die van Zelzate. We zijn er bovendien uitgenodigd om er naartoe te gaan en bevestigen nu reeds dat we dat zeker gaan doen. Als er nog mensen willen meegaan, laat maar weten. Hou er wel rekening mee dat Djoene ook mee wil, nadat zijn patatjes gezaaid zijn...

Quote:
....... En Djoene was bijna van straat geraakt..........................................
Dat zal dus een probleem blijven. Zoveel schoon volk gezien, maar niks voor hem he. Of ze waren te jong, of te oud of ze hadden geen interesse in hem. En als er dan eens eentje keek, had hij het zelf dan niet gezien...

Maar we geraken off-topic...

Ik had wat foto's beloofd, alleen heb ik er amper gemaakt... Dus ga ik toch moeten hopen op Djoenes bijdrage... Hier die van mij.

Eerst onze eigen stand, netjes in de kleuren van de vertegenwoordigde club:

Daarna even wat rondgelopen en toch dit prachtig werkje gezien:

En plots deze opgemerkt: een soortgenoot uit de Cars-familie...

Toen mijn zoontje dat zag, was het direct: En wanneer maak jij die papa?"

Voor de fun namen we ook even deel aan de wedstrijd. Er was serieuze concurrentie en het was de grootste vertegenwoordiging: 16 deelnames in deze klasse. Even bewijs dat we wel degelijk deelnamen...

Djoene wou vooral weten waar hij nu staat met zijn modellen. Het antwoord kregen we niet meteen, tot ze overgingen tot de resultaten. En nu weten we het zeker:

Djoene behaalde een derde plaats en ikzelf mocht met de eerste plaats naar huis terug !! We hebben Modelbrouwers dus op een hele positieve manier vertegenwoordigd.

Tenslotte richt ik me nog eens tot de vele bezoekers die met ons een praatje zijn komen maken. Het was heel leuk om jullie te leren kennen. We wisten niet dat er zoveel volgers in Vlaanderen zijn. We zouden zeggen: maak je kenbaar, log in en have fun !!

Op naar een volgende !!
Reply With Quote