View Single Post
Old 09-04-2009, 22:47
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...

Terug naar het model, weeral.
Ik heb vanavond de instrumenten afgewerkt, de semi-clipons beschilderd, en de voorvork gemonteerd.
Het instrumentenpaneel heeft een minieme upgrade gekregen: De twee bouten die bovenop de vorkplaat zitten heb ik weggeschuurd, en vervangen door een afgeknot uurwerk-asje uit de mish-mash box. Op die manier vang ik 2 vliegen in één klap: de onderdelen zijn van zichzelf al mooier dan de ingegoten bouten, die ook nog eens een gietnaad vertoonden, en ze glanzen al chroom, dus schilderen hoeft ook al niet.

Verder is er de out die het instrumentpaneel op de vorkplaat vastzet: die heb ik verhoogd (ook alweer met een mish-mash onderdeel) en in het chroom geschilderd.

Geen paniek als je de foto bekijkt, en de verklikkerlichtjes bekijkt. Door de macro-functie van de camera lijken ze heel wat minder mooi als ze in werkelijkheid op het onderdeel ogen.

Het potje met remolie heeft ook een extra dekseltje gekregen in de vorm van een stukje aluminium. Niet dat het echt zichtbaar is, maar op die manier is het doosje wat strakker afgelijnd aan de bovenkant.

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC08691.JPG
Views:	481
Size:	153.6 KB
ID:	13414   Click image for larger version

Name:	DSC08692.JPG
Views:	478
Size:	100.7 KB
ID:	13415   Click image for larger version

Name:	DSC08694.JPG
Views:	479