Ik ben toch ook wel blij dat de diffusers zijn goedgekeurd. Het is gewoon een zoveelste voorbeel dat als ge in F1 bij de snelsten wilt zijn, dat je dan de reglementen heel diep moet uitspitten en hier inventief mee om moet springen.
Jammer voor de 7 niet-diffuser teams, maar dan moet de FIA zijn reglementen maar duiderlijk opstellen ...
Enja, enkele teams zoals McLaren en BMW waren ondertussen al bezig met het ontwerpen van een nieuwe diffuser en alle aanverwante onderdelen. 't Zal toch nog wel even duren voor dat onder de wagen hangt én vooral ook voordeel oplevert.
Ik hoop alleen, voor de sport, dat die teams nu niet alle aandacht aan die diffusers schenken, de geplande doorontwikkelingen moeten ook zeker blijven plaatsvinden, anders gaat die nieuwe diffuser hen niet dichter brengen dan ze nu al zitten.
Ik kijk alweer vol spanning uit naar zondag, Jenson mag dan wel beide races gewonnen hebben, onklopbaar is hij nog lang niet. Toyota, Red Bull, Ferrari, en af en toe Williams en BMW, zie ik toch zeker in staat om mee te strijden voor de zeges in de volgende races.
|