Quote:
Originally Posted by BSmodels
kan je het gedeelte waar het vraagteken opstaat niet wegsnijden op die "naad" dat ligt precies iets dieper. Daarna een nieuw stuk etsen in de juiste vorm.
|
Dat zou kunnen, en dat suggereerde Guido me gisteren ook al per telefoon. 2 problemen hierbij:
1) het FE-gedeelte is al vastgekleefd, dus het wegsnijden van zo'n stuk FE dat tegen het plastic gekleefd zit zal niet evident zijn. Ik zou het kunnen proberen met mijn Dremel slijpschijfje, maar als ik uitschuif kan ik de boel in de vuilnisbak kieperen.
2) Snijden langsheen de bestaande panelline is niet echt een goede keuze, omdat ze in feite evenwijdig zou moeten lopen met de bovenzijde. Vandaar dat ik eraan dacht om het bovenste plastic deel gewoon weg te snijden, zodat de top van het model weer evenwijdig is met het FE-deel. Maar dan loopt het geheel weer niet meer evenwijdig met de body, dus laat ik dat idee maar varen. Ideaal zou zijn dat ik een stuk FE-wegsnij, evenwijdig met de bovenzijde, en daar dan een nieuw onderdeel voor vervaardig, zodat ik een nieuwe, evenwijdige panel line creëer. Maar daar moet ik nog eens deftig over nadenken...