View Single Post
Old 25-04-2009, 13:23
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Vandaag even rustig de tijd om verder te werken aan de Mégane. De foto's van Big Attack zijn echt super om te gebruiken. Nogmaals dank hiervoor !!

Watskebeurt dan?? Wel niet zo superveel maar er steekt wel wat tijd in. Afwisselend werd aan interieur en aan body geboetseerd. Milliput kwam goed van pas dus.

1/ Interieur. Een vloeiende lijn boetseren tussen wielkassen en grondplaat. Met de natte vinger kun je dat behoorlijk strak krijgen. Eénmaal droog zal dat schuren worden en afwerken met putty. Ook de naden van de verschillende platen werden aangepakt, hier wel met putty wegens makkelijker uitstrijkbaar. Dit droogt ook veel sneller maar moet meerdere behandelingen krijgen. Putty valt nogal in een put(ty) na dragen...

Volgende stap in het interieur is de hoedenplank. In de set van CB-Com zat er eentje met uitsparingen en gaatjes. Maar als ik de referentie bekijk, dan is die dicht (foto 3). Dus ga ik die dan ook zo maken. Als dit ok is en ik heb de uitgeharde body opgeschuurd dan kan dit binnenkort in de primer. Ben benieuwd hoe strak (of niet) het zal zijn...

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_4567.jpg
Views:	796
Size:	142.4 KB
ID:	13600   Click image for larger version

Name:	IMG_4568.jpg
Views:	825
Size:	136.2 KB
ID:	13601   Click image for larger version

Name:	Megane 01.jpg
Views:	828
Size:	60.7 KB
ID:	13603  

Last edited by Loeten; 25-04-2009 at 13:32.
Reply With Quote