Quote:
Originally Posted by smiley
aAs hij barichello gewoon had doorgelaten door de deur even open te laten had hij minder tijd verloren dan nu.
Maar kom het is duidelijk, iedereen heeft zijn mening over bepaalde dingen. En ik blijf bij mijn eigen mening 
|
Dus ge vond dan ook dat die Arrows in Monaco (niet schieten omdat ik het jaartal vergeten ben) David Coulthard in de veel snellere McLaren maar gewoon had moeten doorlaten of wat?
Racen is niet voor sissi's. Als je er voorbij denkt te kunnen omdat je sneller bent, verschalk hem dan. Ik denk trouwens niet dat Barichello zozeer "pissed" was omdat Piquet Jr. niet aan de kant ging, maar wel omdat die wel heel bizarre lijnen ging rijden en rare rempunten begon te gebruiken van zodra Rubinho achter hem zat. Maar, ik kan me vergissen hieromtrent, het viel me wel op.
Bovendien demonstreerde Piquet overigens zeer mooi hoe je KERS kan gebruiken. Bij het uitkomen van de bocht, knoppie indrukken en de Brawn het nakijken geven, voor even dan toch. Werd ook mooi in beeld gebracht op een bepaald moment. Het mocht echter niet baten.
Voor het overige is alles al gezegd hier. FFord-achtige start, dus zeer spannend, en best aangenaam om naar te kijken.