View Single Post
Old 28-04-2009, 22:19
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by smiley View Post
aAs hij barichello gewoon had doorgelaten door de deur even open te laten had hij minder tijd verloren dan nu.
Quote:
Ik zeg niet dat Piquet Barichello had moeten doorlaten, ik vond het gewoon dom dat hij voor nix hem bleef hinderen.
Helemaal akkoord, maar de suggestie was er wel.

Quote:
Een ding is ondertussen duidelijk, jullie blijven bij jullie mening, ik bij de mijne.
Ik begrijp jullie redenering volledig, en kan er zelf ook grotendeels inkomen, ...enz. enz.

Enfin ik denk dat we met zen alle nog kunnen door blijven gaan tot het einde van het seizoen, dus laten we het hierbij laten

En op naar de volgende GP te hopen dat er dan nieuw discussie matriaal door de rijders wordt gereden.
't is duidelijk dat jij een genuanceerde suggestie deed aan het adres van Piquet "Jongen, s'en ezel, waard toch gewoon aan de kant gegaan, dan had ge minder tijd verloren" (als P. Junior meeleest rijdt hij misschien beter in Barcelona ) , maar dat was voor ons al voldoende om "en masse" te zeggen dat hij dat helemaal niet had moeten doen.

We gaan proberen uit iedere race een feitje te lichten om nog eens flink te posten...
Reply With Quote