View Single Post
Old 11-05-2009, 06:56
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally Posted by smiley View Post
zeer verwarrend bericht op pitstop.
Met een beetje geluk kan Peter Baert dit berichtje "copy and pasten" na de GP van Monaco

Voor de rest: weinig tot niets te melden over de GP van Spanje; ik heb goed opgelet, maar er is volgens mij (misschien jammer genoeg) bitter weinig om te discussiëren... Spanje is altijd een beetje treintje rijden, alhoewel de tussenafstanden deze keer eigenlijk te groot waren om echt te spreken over een inhaalprobleem. Bijna iedereen reed een beetje een geïsoleerde koers, en de weinige inhaalbewegingen die we gezien hebben kwamen dikwijls voort uit een pitstop, of het uitrijden uit de box. Maar goed, qua punten doen Button en Brawn weer een goede zaak, blijft ook RedBull bij de les, en zakken Ferrari en McLaren nog wat dieper weg in de anonimiteit. Ik durf er er redelijk veel om te verwedden dat de wereldkampioen dit jaar een Brawn of een RedBull zal zijn... Vanuit moreel standpunt gezien gun ik Brawn dan het meeste de titel, maar vanuit modelbouw-technisch standpunt gezien zie ik liever een RedBull de titel pakken, omdat die livery zo prachtig is!

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote