Ik zie Vettel en Red Bull nog wel een paar races winnen dit seizoen. Als dat ook effectief zo is, dan zie ik RBR nog niet direct stoppen. STR lijkt me een foute investering te zijn geweest en zij vertrekken misschien wel.
Toyota lijkt een beetje op Honda. Lang geen resultaten boeken en dan maar willen stoppen. Als Toyota dit jaar en volgende jaar durft investeren dan kunnen ze misschien, net zoals Brawn GP, vooraan meedoen.
Ferrari is inderdaad een ramp aan het worden. Italianen aan de top en wanorde troef. Er zit wel een hoop geld in de FIAT groep dus ik denk niet dat ze zich daar echt zorgen over moeten maken. Ze hebben nog al een slechte periode gehad en ze komen er wel weer uit. Als ze effectief stoppen met Ferrari F1 dan zouden de verkoopscijfers van Ferrari's wel eens spectaculair kunnen zakken. Dat zal FIAT niet zo graag zien.
Jammer dat de budgetlimiet geen echte limiet is. Als je de limiet handhaaft, dan mag je enorm veel gaan testen. Dat kost toch ook bakken vol geld? En uiteraard ga je dan betere resultaten halen dan een team dat nauwelijks mag testen.
Ik heb een dubbel gevoel bij dit dubbel kampioenschap. Aan de ene kant moeten er kosten bespaard worden, maar dan vind ik wel dat dit voor iedereen gelijk moet zijn. Zij die niet willen meedoen aan het nieuwe kampioenschap zijn altijd vrij om te vertrekken.