View Single Post
Old 21-05-2009, 01:15
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Waar gaat dit eigenlijk over?

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Niet echt fout maar ik word een beetje moe van dat geblaat in de pers. Voor elke scheet een press-release, pffffffff. Loop die 40 km naar Scherpenheuvel en that's it! Kijk mij eens de goede-doelen jopie uithangen, coquetteren met andermans leed. Longin, je hebt dit soort berichten niet nodig. Je bent succesvol genoeg op en naast de baan.

Wat een drama Vooral de inzet door regeringslegers! Schande, laat daar nou net ook het Nederlandse leger tussen zitten

Ook dat zijn kindsoldaten Sterker nog, ben je elf in Nederland? Ook dan kun je terecht bij defensie: http://www.werkenbijdelandmacht.nl/n...retten.nl.html

M.a.w., weer sterke uitspraken in een persreutel met termen en bewoordingen die wellicht iets fijner gekozen hadden kunnen worden. Begrijp me goed, een kind van 13 met een AK47 ergens in donker Afrika is een trieste situatie waar we tegen moeten strijden
Markske toch, waar houdt gij u in godsnaam allemaal mee bezig man?

Die negatief doenerij altijd vanuit jou kant, begint me hoe langer hoe onbegrijpelijker te worden. Als je je per sé geroepen voelt om continue zwartgallig te lopen doen, begin dan een blog en tik daar dan zoveel onzin op als je wil.

Dit soort van dingen dragen in niets bij aan het forum en nog veel minder aan de vzw die dit forum runt.

Bovendien is het zo dat ik altijd gedacht heb dat deze thread bedoelt was om foute informatie die op het net gevonden wordt te gaan oplijsten, maar dit bericht van jou past daar totaaaal niet in. Het past gewoon nergens in, in geen enkel subforum hier, dus wat doen we dan? We gooien het gewoon maar bij de andere gevonden rotzooi?

Het komt wellicht niet in jou op dat Bert Longin hier zo wel zijn beweegredenen toe heeft. Sterker nog, iemand uit de autosport doet eens iets voor het algemenere belang. Daar zouden we enkel neutraal tot positief over kunnen zijn. Maar dat zijn blijkbaar 2 begrippen die jij ergens onderweg, god weet waar, kwijt gespeeld lijkt te zijn...

Het feit dat je de Nederlandse Landmacht en hun rekruteringsprogramma's erbij sleurt om je gelijk te halen/bewijzen of om je zaak te illustreren, lijkt me toch wel op enige vorm van maatschappelijke afkeer te wijzen. De geplaatste knipogen die erbij gezet worden, doen niets af aan de inhoud van wat er getikt staat, echt niet.

Eens goed bezinnen zou misschien eens niet slecht zijn.

ps. In een ver verleden waren dit soort van posts zelfs goed voor een waarschuwing...

Last edited by Guido; 21-05-2009 at 01:18. Reason: typos what else