View Single Post
Old 24-05-2009, 20:15
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai

GP F1 Monaco 2009

Net zoals bij ons was het ook in Monaco een schitterende zomerdag. De eerste 25% van de GP wist mij te boeien waarbij vooral Vettel, Massa en Rosberg het mooie weer maakten. De rest van de race was zo'n beetje business zoals we die in Monaco gewend zijn, inhalen is er niet echt bij tenzij er een voorligger zo vriendelijk is om het decor op te zoeken.
Brawn GP bevestigt nog maar eens, het sprookje blijft voorlopig duren. En ik vind het nog leuk ook, al begin ik me toch stilaan af te vragen hoe lang ik dat nog leuk zal vinden. We hebben dat al eens met ene Schumacher gehad in een niet zo ver verleden
Opmerkelijk is ook de terugkeer van Ferrari in de voorste gelederen, terwijl BMW nog altijd niet het flesje toverdrank brouwsel anno 2009 heeft weten te vinden. En wat is er in godsnaam aan de hand met Toyota

Vermeldenswaard vind ik ook de 8ste stek van Bourdais, die kerel moet meestal onderdoen voor z'n teamgenoot en krijgt vaak bakken kritiek, maar vandaag wist hij toch maar 6 plaatsen naar voren te schuiven en hield hij op het einde mooi Fisichella achter zich. Hopelijk vind hij door deze prestatie z'n "draai" terug.

En op het einde bleek ook nog eens dat de GP van Monaco niet bepaald uitputtend was, Jenson Button liep in volledige uitrusting nog eens een flink stuk van de rechte lijn af tot bij prins Albert, neen, niet "zijn" prince Albert

Was ik de enige gek die met dit weer voor de buis hing?
Reply With Quote