View Single Post
Old 24-05-2009, 21:21
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by Sennake View Post
Dat wel ja, hoewel Guido en ik bij ons thuis zaten te kijken ben jij wel de enige gek die zat te kijken...
YES! Ik dacht het nooit meer zou gebeuren, maar bij deze ben IK officieel dus ontdaan van het label 'gek'.

Ik denk dat we Ferrari enkel maar deze koers vooraan gezien hebben. Monaco zowat het traagste circuit ter wereld, dus de aero telt er niet zo. Als ze in Turkije opnieuw voor het podium mee doen, mogen we zeggen dat ze de draad weer opgepakt hebben. Maar wat een afgang voor McLaren. Hamilton compleet onzichtbaar - draaide naar het eind toe wel goeie tijden - maar draaide zijn race al tijdens de qualifs vakkundig de nek om. Ging dan nog wat likken aan BMWs, beschadigde de neus en weg was enige hoop op wat dan ook. Zelfs Kovadinges, toch niet slecht geklasseerd op dat ogenblik, wist zijn race op een onbegrijpelijke manier in de vangrails te knallen - of zat daar één of andere meid...?

Massa continu op en zelfs wat over de limiet, terwijl Kimi derde werd maar leek totaal afwezig tijdens de ceremonie. En tja Toyota... zolang als ze niet eens gaan investeren in echt goeie piloten, zullen ze er wellicht nooit geraken. Glocki & Trull zijn over 1 ronde wellicht wel bloedsnel, maar missen toch de regelmaat om een race echt af te maken.

En zolang ze bij Renault en BMW niet van hun taartenschepneus af stappen, zullen we die niet echt vooraan gaan terugvinden. De Brawns zijn dan wel super goed, maar het is nu ook zo dat de anderen het hen niet echt moeilijk maken...

Dus, thumbs up voor Ross en co. Nu nog de bumper sticker en we zijn weer helemaal mee...
Reply With Quote