Quote:
Originally Posted by Sennake
Inderdaad: nu al kunnen we zeggen dat als Button voor de rest van het seizoen gewoon op safe voor een 2e of zelfs 3e plaats gaat, hij wereldkampioen gaat worden. Tenzij er ineens 1 rijder (en zijn wagen uiteraard) begint te schitteren dat het niet meer normaal is, zit Button vrij safe. En dat zit er niet echt aan te komen. Ferrari is wel op de goede weg, maar is nog lang niet toe aan "er met kop en nek bovenuit steken". En dat zal nodig zijn om nog wereldkampioen te worden, zeker als Button in de punten blijft finishen. En dat doet hij voorlopig perfect, want veel beter dan 5 op 6 is onmogelijk natuurlijk.
|
Tja, ze zullen bij Ferrari wel moeten. Als ze willen dat hun dreigementen au serieux genomen gaan worden, kunnen ze maar beter vooraan mee doen en een bepalende factor zijn in het kampioenschap. Een team dat in de achterste gelederen meerijdt, heeft natuurlijk minder gewicht in de schaal te werpen. Als Force India zegt ermee te kappen, so what. Honda stapte eruit en niemand sprak over contractbreuk of wat dan ook...
Is het niet interessant op de baan, ernaast zoveel te meer. Zo lijkt het wel...