Op het moment van tikken en openen reply-scherm is het 29 mei 22.24 uur. Volgens mij is(was) 29 mei een belangrijke dag in het bestaan van de F1. Geen nieuws op autosport.nl/autosport.be/pitstoptv.be/racexpress.nl over deze unieke dag! Tevens geen reacties op dit forum m.b.t. deze dag! Hallo, leeft de autosport nog wel in de Benelux?
Ga me niet vertellen dat alleen de telegraaf.nl hier melding van maakt:
http://www.telegraaf.nl/telesport/au...__.html?p=19,2 op 29-05 om 15.24 uur. Een uurtje of twee nadat autosport.com begon met zijn berichtgeving over dit nieuws.
Alle kindertjes hebben braaf een krabbeltje gezet onder de inschrijving voor 2010! Wel met her en der met een mits en een strategie om tijd te winnen maar in de basis trekken ze hun keutel in op slinkse wijze. Hulde aan Sir Frank Williams om het spel gewoon eerlijk te spelen!
Zelfs blaatschaap Ferrari zet een krabbel! Geeft aan hoe hard Luca het spelletje wilde spelen..............not!
Nieuwe teams die gaan vechten voor 3 plekjes? USF1, Lola, Prodrive, Campos en twijfels rondom Epsilon....
Of komen er meer plekken vrij? In diverse interviews van Mad Max proef ik heel duidelijk dat hij ( of zij, de FIA) rekening houden met het vetrek van 1 of 2 grote namen die de huidige en toekomstige regels als excuus gaan gebruiken om te vluchten uit de F1. (lees: Toyota)
Zoals altijd, de soep was redelijk lauw toen men begon aan de maaltijd