View Single Post
Old 22-06-2009, 18:04
Tjello's Avatar
Tjello Tjello is offline
De Paddock Rookie

Dreigende afsplitsing

Raar maar waar, ik lees hier niet al te veel over de afsplitsing van de FOTA teams...

Laat ik dan maar het balletje opgooien hierover. Wat vind je ervan etc etc etc...

Ik denk dat ik net zoals velen denk dat het uiteindelijk wel goed komt. Maar is dat wel zo...
Ik ben iemand die vrij jong is en toch de jaren 94-99 een beetje mist, de kwalificatiemotor met 14pk meer en dat soort zaken. De monteurs die de auto een paar keer uit elkaar moeten halen om hem van kwalificatie naar racetrim om te zetten enzo... Die tijd mis ik...

de FOTA maar ook de FIA gaan die tijden niet voor ons terugbrengen, maar ik moet zeggen dat er wel degelijk zaken zijn die interessant zijn.
Je ziet nu binnen de Formule 1 dat de creatieve teams (Brawn en Red Bull) samen met gedreven mensen goed presteren. En om even ietsjes off-topic te gaan, dit is een droom die is uitgekomen voor Adrian Newey, die het als een uitdaging ziet om met een wat minder team te presteren.

Wat vind ik dan helemaal niks, Flavio en Stefano... Pff... Laat ik daar maar verder niks over zeggen...

Wat komt volgens jullie van dit alles ?