View Single Post
Old 22-06-2009, 21:04
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally Posted by Guido View Post
Wat ik ervan vind? Ik vind er niks van! Ik ben wellicht nog één van de laatste overblijvers en actieve posters hier op De Paddock die in de eerste plaats (om niet te zeggen enkel) geïnteresseerd is in de races.

Ondanks het feit dat er enkele jaren geleden ook aardig wat aan politiek gedaan werd naast de piste, was De Paddock vroeger toch vooral een plek waar het voornamelijk ging over de races, de voorbereidingen en de nabeschouwingen en veel minder over de politiek "bazaar" erom heen.

De politieke stemmingmakerijen naast de piste hebben helaas ook hier langzerhand de bovenhand gekreden op DePaddock en dat is iets wat ik persoonlijk ten zeerste betreur.

Dus, de mannen van de FIA/FOTA vechten het onder elkaar maar uit en wanneer de stofwolk opgetrokken is, zal ik wel zien wie aan welke kant is gaan staan. Ik heb bij herhaling eerder al getikt wat ik ervan vind, zodoende. Voor het overige kabbel ik rustig verder in wat men het leven pleegt te noemen. Je weet wel, kinderen, modelbouw, luchtvaart, fotografie, mooi weer buiten enz.

Maar dan ook 200% eh!

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote