Inderdaad, het was eerder een combinatie van factoren:
- Het was te koud voor de Brawn GP's, Jenson moest zelfs even op topsnelheid zijn banden opwarmen, dat heb ik niet meer gezien sinds de natte race in China.
- Toevallig of niet, maar Newey heeft wel vaker een wagen getekend die vooral supersnel bleek te zijn op Silverstone.
- Barrichello is altijd al snel geweest in Silverstone
- Trulli die Button blokkeerde bij de start, terwijl de Ferrari's dankzij hun KERS (en het té breed uitkomen vd 1e bocht) voorbij gaan.
- Moeilijk inhalen op Silverstone, dat was deze race wel heel duidelijk.
- Onbegrijpelijke strategie van harde band in 2e stint.
Zoals Jenson het zei: Red Bull was sneller, maar het verschil is niet zo groot als het lijkt.
Op naar de Nurburgring, waar het hopelijk terug warmer is. En sowieso een trager circuit, toch weer voordeliger voor Brawn zou ik denken.
En ik ben serieus aan't twijfelen om er 2 dagen te gaan kijken.
Last edited by The Interceptor; 23-06-2009 at 21:40.
|