View Single Post
Old 24-06-2009, 01:02
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker

Verslag van onze deelname aan de Brabantse Modelbouwbeurs (Tienen)

Oké mannen, hier volgt een kort verslag van de modelbouwbeurs te Tienen van vorige zondag.
Zo rond de klok van 07.30 stopt onze goede vriend "Doc" aan mijn voordeur om samen met mij richting Tienen te vertrekken. Het zal hem leren om met de materiaalmeester mee te willen rijden
Onderweg even gestopt om wat foto's te maken van Lamborgini Countach die ergens tussen Bekkevoort en Tienen langs de weg stond. linkje

Omstreeks 08.15 waren we ter plaatsen en konden we onze stand beginnen op te bouwen en aan te kleden.We moesten wel rekening houden dat zowel Sennake als Guido later zouden arriveren en ook een aantal modellen meebrachten. Zo rond de klok van 09.06 kreeg ik plots telefoon van een zekere Sennake met de vraag waar de sporthal juist gelegen was en hoe hij het laatste stuk moest rijden, want hij was nog wat vermoeid van een dagje Ieper en had geen goesting gehad om zijn madam in zijn dasboard te activeren(lees GPS). Een kwartiertje later was onze goede vriend dan ook gearriveerd.
Nu nog wachten op Guido, hij had me vrijdagavond wel gezegd dat hij wat later zou komen.
Eenmaal alle modellen uitgestald, de wedstrijdmodellen ingeschreven konden we om beurt eens gaan rondkijken op de kleine, maar toch gezellige beurs. Bezoek viel tamelijk goed mee, gezien de tijd van het jaar.

Ook hebben we het bezoek gehad van vele modelbouwers uit onze club. O.a. Joka, die nog 2 Esci-kits op de kop had getikt die hij nog niet dubbel had, Gulfie die met het hele gezin op doorreis was, en nog enkele anderen.

Zo rond de klok van 16.30 werd er over gegaan tot de prijsuitreiking van de wedstrijd. In de klasse auto's, moto's en trucks, alle schalen hadden we met onze club toch 5 modellen ingeschreven en met 4 modellen kaapte De Paddock alle prijzen weg. Ook in de juniorklasse had ik het model van Nismo Jr moeten inschrijven. Jr kon er wegens examens helaas niet bij zijn. Ook hij viel in de prijzen, zelfs 2x.
Tegen 17.00 hadden we alles afgebroken en konden oa Guy en Guido gaan uitrusten van een voor hun tamelijk zwaar weekend.

Genoeg gezeverd en geleuterd, hier zijn de foto's.

We hadden zelfs een primeur op onze stand, Doc had de Rossi-Corolla dan toch tijdig afgekregen om hem hier zijn beursdebuut te laten maken.

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Brabantse Modelbouwbeurs  001.JPG
Views:	1078
Size:	93.2 KB
ID:	14223   Click image for larger version

Name:	Brabantse Modelbouwbeurs  002.JPG
Views:	1053
Size:	95.3 KB
ID:	14224   Click image for larger version

Name:	Brabantse Modelbouwbeurs  005.JPG
Views:	1012
Size:	94.3 KB
ID:	14225   Click image for larger version

Name:	Brabantse Modelbouwbeurs  007.JPG
Views:	1021
Size:	94.4 KB
ID:	14226   Click image for larger version

Name:	Brabantse Modelbouwbeurs  009.JPG
Views:	1025
Size:	94.9 KB
ID:	14227  

When people rob banks, they go to jail
When banks rob people, they get a bonus.
Reply With Quote