Quote:
Originally Posted by Grig-O
Dan zou je toch gewoon hopen dat Button eraf vliegt en dat Barrichello eens kan winnen he...
Maarja, mooie prestatie van Mark Webber, schitterende overwinning, en dat met een drive through! 
|
Button eraf vliegen? 't Is ook niet zo dat Barrichello wil winnen denk ik ...
Maar héél knap van Webber ja! Verdiende overwinning, ondanks zijn foute reactie (op Barrichello) met de start.
Ik vond het best een interessante race. Verschillende teams die op snelheid waren, en dan nog verschillende strategiën, en die drive-through van Webber.
Bij BBC konden ze ook niet altijd evengoed volgen. Toen Barrichello na zijn stop achter Massa zat, zeiden ze eerst, dat hij rustig moest blijven, desnoods wachten tot Massa zijn stop. Maar toen al snel bleek dat Webber ondanks zijn drive-through helemaal niet kansloos was op de zege, moest Barrichello ineens zo snel mogelijk voorbij Massa

En wat te zeggen van Sutil! Echt wel een heel sterke eerste racehelft gereden! Maar dan zo jammer dat door (alweer) een aanraking met Raikkonen een heel mooi resultaat verknald wordt. Maar Sutil ging nu ook niet geheel vrijuit vond ik.
En Giovanni, zijt ge nog naar de Nurburgring gaan kijken?
Ik had dit jaar héél graag willen gaan, vooral dan omdat Jenson zo'n sterk jaar beleefd. Kzou hem dan ook graag eens zien winnen. Maar uiteindelijk is't er dus niet van gekomen. Ondanks een niet-Button-overwinning, toch wel wat jammer, 't is er wel een schoon raceweekend geweest lijkt me zo.
Nu uitkijken naar Francorchamps natuurlijk! Hopelijk eens een warme race in Spa!