View Single Post
Old 24-07-2009, 15:43
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by jonckers View Post
hallo iedereen,

ik klink mss dom tegenover jullie maar ik weet nog niet zoveel van modelbouw maar ik weet wel enkele vraagjes, ik hoop dat jullie die kunnen beantwoorden: kennen jullie winkels/websites waar jullie nog spullen kunnen kopen (velgen, stoelen,...)? welk merk gebreuken jullie van bouwdozen? (ik gebreuk tamiya) of hangt dat van model tot model af? ik heb nog wel enkele vragen maar dat vraag ik mss nog wel eens

alvast bedankt voor jullie moeite
Dag jonckers,

Welkom op ons forum. Voor de startende modelbouwer hebben we hier een aparte subcategorie. Deze kan je vinden onder "Algemeen en vraagbaak": http://forum.depaddock.eu/forumdisplay.php?f=67

Ga hier al maar eens doorheen en je zal op tal van vragen al een antwoord vinden nog voor dat je de vraag gesteld hebt.

Ook kan je er, helemaal bovenaan, een speciale thread "Vraagbaak voor beginners" vinden, waarin je dit soort van algemene vragen kwijt kan. Deze thread hier wordt immers door Loeten gebruikt om zijn Mitsu te bouwen.

Dus, veel plezier hier op het forum en het grasduinen in de zee van informatie en als je er niet dadelijk uitgeraakt, dan zien we je graag terug in de Vraagbaak.

Guido

Last edited by Guido; 24-07-2009 at 15:45.
Reply With Quote