Thread: Crash Massa
View Single Post
Old 30-07-2009, 10:14
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Wat betreft de terugkomst van Schumi? Leuk voor de FIA, F1, Fans en organisatoren die nog kaartjes moeten verkopen maar funest voor zijn mythe-vorming. De huidige bolide is een prul, het team is danig verzwakt t.o.v. van 2 jaar terug. Coureurs zijn nooit meer zo scherp na enige tijd van "inactiviteit".............er doemt een Heintje Davids scenario op. Zijn ster/heldenstatus gaat verbleken.
Ik denk dat dit nog wel zal meevallen ... Schumacher zit momenteel in een situatie waar alles kan en niets moet
grosso modo zijn er 2 scenario's mogelijk:
  1. Schumacher maakt de rest van het seizoen redelijk anoniem vol .... Deze extra races zullen dan inderdaad niet bijdragen aan zijn mythe ... Tenzij misschien zijn loyaliteit tov Ferrari. Anderzijds kan zelfs zijn grootste vijand dit niet tegen hem gaan gebruiken. Winnen tegen een 40-jarige ongetrainde gepensioneerde die nog nooit met de Ferrari F60 heeft gereden lijkt me niet echt iets om over op te scheppen. Bovendien is het testverbod en de massale regelneverij (smallere wagens, KERS, ...) niet direct een voordeel voor Schumacher.
  2. Anderzijds kan het ook zijn dat hij door "een alles kan en niets moet" situatie wel ongedwongen rijden en enkele podiumplaatsen of wie weet zelfs een overwinning scoren. In zo een geval zet hij de hele huidige generatie piloten in hun hemdje.

Welk scenario het ook wordt ... ik denk dat FIA, Ferrari, organisatoren en zeker ook de Fans zullen smullen van deze ontwikkelingen. De kassa zal rollen de komende maanden.