View Single Post
Old 24-08-2009, 12:38
fenixracing's Avatar
fenixracing fenixracing is offline
De Paddock Regular

Ik stond van woensdag op de camping en het enigste minpunt is dat, CZ verkeerd moment gekozen heeft om te reorganiseren. Zo heeft het tot vrijdag geduurd voor de douches en toilets goed gekuist werden. Maar buiten dat is alles goed verlopen.

De race zelf was wel te pruimen veel verschillende wagens, en toch een vrij hoog tempo van sommige teams.
Woensdag avond was er toch veel volk, donderdag was minder waarschijnlijk door het weer , Vrijdag stond de camping op vrij snel tempo vol en was de sfeer goed ,zaterdag was er toch redelijk wat volk vooral savonds en snachts,
Zondag was er toch minder volgens mij ook door het weer.
Over het algeem toch een goede 24h gehad.

En mensen die klagen over de randanimatie moeten echt verder kijken dan hun neus lang is. Niet iedereen is een die hard autosport fan , ik zelf probeer altijd zoveel mogelijk mensen mee te nemen. En zij kunnen de randanimatie wel hebben. Dus voor de gewone mens was het wel inorde mooie wagens en goede randanimatie. Waar ik zelf ook nog wel van genoten heb.

Over de aantal bezoekers heb ik mijn twijfels zo hebben ze mijn kaarten nooit gescand en dit is bij veel bezoekers gebeurt.

Ik zal er volgend jaar terug van woensdag aanwezig zijn. En hoop dat er dan meer wagens zijn. Het ziet ieder geval positief uit dus laten we beste hopen.

Over de veiligheid kan ik niet echt meepraten omdat ik geen marshal ofwat dan ook ben(Heb wel veel respect voor hun zonder hun was dit niet eens meer mogelijk).Voor de rest heb ik niets anders gezien dan andere jaren.Sommige op dit forum moeten echt eens verder kijken je bent niet alleen daar en er zullen altijd dingen zijn die je niet leuk vindt, en een ander weer wel.

Conclusie: voor de die hard autofan was het minder voor de gewone mens viel het nog wel mee.
Voormezelf ik heb me wel geamuseerd zowel als autosport fan als gewone mens.
Reply With Quote