En hier zijn we nog eens met helaas niet zo`n leuk nieuws. Na het crashen van men laptop ben ik een heel deel foto`s van de bouw van deze wagens kwijtgeraakt. Jullie gaan dus een deel van de update missen. Een paar heb ik er nog teruggevonden op men fototoestel en morgen maak ik nog een deel foto`s van hoe de kits er momenteel bij staan.
@ Diccy en Nismo. Als de body op het onderstel staat ga ik in de motorruimte nog een aantal onderdelen scratchen. Dan word met jullie opmerking rekening gehouden.
Hoever zit ik nu. Wel, de Rothmans versie is volledig gedecald. Hier en daar is de body licht bijgewerkt maar in het algemeen was dit een zeer mooi passende decalset.
De Mommens versie daarintegen heeft me al menig kopzorgen bezorgt. Waarom, wel om de volgende reden.
Zoals je ziet bestaat de decal van studio 27 uit meerdere stukken zodat je de decal mooi in de naden van de nogal breed uitlopende wielkasten kan plaatsen.
Bij de Mommens versie daarintegen bestaat de volledige zijkant + achterste wielkast uit 1 decal.
Nu zijn er meerdere mogelijkheden maar natuurlijk is dan weer de vraag welke de beste is.
Mogelijkheid 1 is gewoon de decal in 1 keer proberen op de body te plaatsen maar ik vrees dat ik zelfs met de haardroger en veel sol geen bevredigend resultaat ga krijgen.
Mogelijkheid 2 is mallen gaan maken en de decal in stukken snijden. Maar dan loop ik de kans dat ik een foutje ga maken en de decalstukken niet perfect in de naden van de wielkasten ga krijgen.
Mogelijkheid 3 lijkt me de beste oplossing, nl gewoon het oranje proberen te spuiten.
Zoals jullie al horen heb ik jullie hulp nodig want de decalsset vinnik te mooi om te verneuken.
Dus laat maar horen mannen!!!!!
Dan de foto`s die ik nog had.
Hetgeen me meteen opviel was dat de motor geen ventilator had. Heel raar voor een kit die je open kan bouwen. Dus met PS in de weer gegaan en zelf beginnen scratchen
En daar dit een duo build is moesten er 2 gemaakt worden.
Na het spuiten en het plaatsen op de motoren krijg je meteen een heel ander zicht.
Dit is jammer genoeg alles wat ik nog van foto`s had. Beiden onderstellen Zijn ondertussen gespoten, de ophangingen voor staan eronder, velgen zijn gespoten ( een setje zilver en een setje goud) , en ik heb een begin gemaakt aan de remschijven.
Morgen zal ik nog wat foto`s posten van hoe ze er nu bijstaan en dan gaan we stilaan verder met deze build.