View Single Post
Old 30-09-2009, 08:16
VSB's Avatar
VSB VSB is offline
De Paddock Regular

Aij. Ik heb wel nog een decal setje over maar wel maar 1 Nespresso decal meer . Die Had ik ook naar de vaantjes geholpen.

Als je er iets mee bent laat maar weten.

Het is zeker geen gemakkelijke kit om te bouwen . Ik ben er ook al wat aan begonnen. en het racedashbord past niet in de openingen van het gewoon dashbord . De bodem heb ik al aan elke kant 1.5mm moeten inkorten omdat er anders teveel spanning op de body kwam en de bumpers scheuren. De voorwielen moet ik ook aanpassen want die staan te ver naar voor in de kas. Het stoeltje is idd aan de kleine kant en de rugleuning ligt nteveel naar achteren ,maar ik ga die gewoon gebruiken , Zal die achteraan wat verhogen zodat de leuning zo schuin niet lijkt. Deurpanelen zijn ook niet juist.De uitlaat is wel 2cm te lang oja nog iets : De zijlijsten moeten er niet in want dat lieten ze achterwege .Mss iets met gewicht te maken ofzo.

Laat je niet afschrikken . Zoveel extra werk is het niet Ik ben er gewoon al lichtjes mee begonnen en dat is wat ik ondervonden heb.

Referentiefoto's vind je bijna niet bij dit model ? wel gebruik ik de interieur foto's van de e36 touring car . Omdat dit eigenlijk gewoon hetzelfde model is.

Binnenkort start ik er hier een bouwverslag van, maar moet eerst nog wat lopende projecten afwerken.

alvast veel succes

gr