View Single Post
Old 06-10-2009, 16:34
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by Gulfie View Post
Ik zelf heb al veel met embossing powder geprobeerd ... maar nooit met goed resultaat, ook al ben ik er zeker van dat ik de juiste versie heb.

De stoel die Guido ooit maakte voor de 307 was gewoonweg SUBLIEM, meer valt daar niet over te zeggen, maar dat 'Tenco spul' is denk ik makkelijker te gebruiken.
Dankuwel en absoluut mee eens!

Het feit dat enkel de (uit)vinder van de RangerInk toepassing er een goed resultaat mee kan halen, pleit niet echt in het voordeel van het product of de toepassing... Het in een spuitbus stoppen van de toepassing maakt het vele en vele aantrekkelijker en dus ook bereikbaarder voor een breed publiek.

Maar zolang als er algemene statements gemaakt worden die suggereren dat embossing powder "groffer is van structuur", zal ik blijven reageren tegen datgene wat ik uiteindelijk zelf vond. Beter is van te zeggen: "Beide geven eenzelfde resultaat, maar de Tenco spuitbussen zijn 10x makkelijker in gebruik. Ik slaag er immers niet in om met het poeder hetzelfde fijne resultaat te bekomen als met de spuitbussen, dus ik verkies de spuitbussen."

Last edited by Guido; 06-10-2009 at 16:36.
Reply With Quote