View Single Post
Old 19-10-2009, 21:18
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Guido View Post
Het verworden tot puntensprokkelaar is dan ook geen gevolg van zijn mindere capaciteiten, maar veeleer een gevolg van een gebrek aan ver doorgedreven ontwikkelingen op de auto.
Barrichello wist toch nog 2 race's te winnen...
Het mag gezegd worden dat Button last begon te krijgen van stress en zo meestal in de Quali zijn race verpeste.

Quote:
En Vettel dit jaar de titel verdiend? Op basis van wat? Met enkele mooie wedstrijden win je geen titel. Vettel is toch gewoon veeel te onregelmatig geweest dit jaar. 3 wins en 5 DNF tegenover 6 wins en 1 DNF...
Ik heb nergens geschreven dat Vettel de titel meer verdiend dan Button...
Als Vettel niet zo vaak punten had laten liggen had hij wel een verdiend kampioen geweest, maar nu heeft hij terecht "verloren".
Ik had Vettel gewoon liever kampioen zien worden.

Quote:
Ik vind het seizoen 2009 vooral een heel grote afgang voor alle constructeursteams: Ferrari, Renault, McLaren, Toyota. Ze zijn met de regelmaat van de klok om de oren gereden geweest door priveteams met gelijkwaardige (?) motoren.

Ik ben wel eens benieuwd hoe de verhoudingen na de winter zullen liggen, Ferrari en Mclaren zie ik wel terug sterk naar voorkomen. Maar zal Brawn nog zo sterk zijn als vorig jaar, zal redull naar een andere motor switchen, en hoe zal dat meevallen. Ik ben eens benieuwd

Er tijdens de laatste race nog wel wat afgehandeld worden, wie zal er 2de worden in de eindstand, Vettel of Barrichello.
En wie wordt 3de bij de constructeurs ?
het lijkt een Hamilton-Raiklkonen duel te gaan worden, of zal Fisichella toch nog iets voor ferrari weten te doen...
Fisichella zal volgens mij zijn overstap toch dik beklagen, met de force india had hij op monza en interlagos nog een mooi resultaat kunnen rijden.

Laten we in ieder geval hopen dat het in abu dahbi de strijd eerlijk verloopt. (zonder mclarens wat ferrari's in brand beginnen steken)

Tot slot nog een dikke chapeau voor de mannen van BC wat echt werk maken van hunn uitzendingen
Filmpjes zoals de volgende zijn het bewijs
http://www.youtube.com/watch?v=PgZNaoiwucY
Reply With Quote