Quote:
Originally Posted by smiley
pff praat men nu nog altijd zo over 2002..
|
Voor andere mensen kan ik niet spreken maar Oostenrijk 2002 was voor mij de grootste deceptie op autosportgebied. Waarom? Jarenlang was autosport voor mij een droomwereld maar door deze gebeurtenis viel deze droom in duigen uiteen. Autosport werd gewoon tot iets zoals we het harde leven dat we kennen van maandag t/m vrijdag.
Je hebt gelijk dat Spygate of hoe al die gates mogen heten meer schade hebben aangericht. Oostenrijk 2002 was voor mij de eerst grote teleurstelling, die blijft je nu eenmaal beter bij dan al de rest die volgt.
Wat betreft die Fransman:
Quote:
"Ik hoop dat Frankrijk weer een Grand Prix krijgt," zei Todt tegen het Franse persbureau AFP. De Fransman wil gesprekken met de overheid en de Federation Francaise du Sport Automobile voeren om de race weer terug op de kalender te krijgen.
http://sport.fok.nl/sport/nieuws/71922
|
Is zijn eerste daad weer een Franse GP krijgen? Volgens mij hebben andere problemen binnen de autosport meer prioriteit! Het blijft onbetrouwbaar volk ten zuiden van BE!
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Last edited by Mark; 29-10-2009 at 22:46.
|