Quote:
Originally Posted by Mark
Voor andere mensen kan ik niet spreken maar Oostenrijk 2002 was voor mij de grootste deceptie op autosportgebied. Waarom? Jarenlang was autosport voor mij een droomwereld maar door deze gebeurtenis viel deze droom in duigen uiteen. Autosport werd gewoon tot iets zoals we het harde leven dat we kennen van maandag t/m vrijdag.
Je hebt gelijk dat Spygate of hoe al die gates mogen heten meer schade hebben aangericht. Oostenrijk 2002 was voor mij de eerst grote teleurstelling, die blijft je nu eenmaal beter bij dan al de rest die volgt.
|
Dan kijk je misschien nog niet zo heel lang F1...

Je weet gewoon dat er op ieder hoogste niveau wat geregeld wordt en afspraken gemaakt worden. Prost/Senna was oa een gevolg van het niet nakomen van afspraken. DC en Mika deden hetzelfde in Australië enkele jaren eerder, maar op een veel "elegantere" manier... 6 auto's op de startgrid van de GP van US, dàt was pas pijnlijk.
Quote:
Originally Posted by Mark
Is zijn eerste daad weer een Franse GP krijgen? Volgens mij hebben andere problemen binnen de autosport meer prioriteit! Het blijft onbetrouwbaar volk ten zuiden van BE!
|
Is "veralgemening" ook niet zoiets als de moeder van het één of het ander...

Wat chauvinisme tov een locaal persagentschap kan je hem moeilijk aanwrijven. Of moeten we dat ook gaan doen als de voorzitter van het IOC zich lovend uitspreekt over België, om maar wat te zeggen...? Nu niet dat die daar veel gelegenheid toe heeft, maar soit, da's nog wat anders...