View Single Post
  #20  
Old 06-01-2010, 22:48
Gulfie's Avatar
Gulfie Gulfie is offline
________
 
Join Date: Feb 2006
Location: @ home
Posts: 1,064
Staat deze nu nog niet in de primer?

Quote:
Originally Posted by Eygmar View Post
deze modellen hadden achteraan torsievering,en denk dat dit voorzien was om deze torsiestaaf te kunnen vervangen,denk ik he ,succes verder met het model
Klopt 100%! Niet alleen om ze te kunnen vervangen maar ook om ze te kunnen monteren bij de productie.

Even een opmerking Guy ... ik ben het eens met de aanpassingen die je aan de spatborden achteraan gedaan hebt, maar zoals ze nu zijn lijken ze meer op die van de 935-76 (Vallelunga versie).

Ik heb even een foto van een 911 SCRS gevonden waarop (volgens mij) duidelijk te zien is dat het vlakke stuk boven de wielen niet zo hoog is.


Bron: Supercars.net
Het is er zeker wel, maar ik denk dat het in de huidige versie iets te hoog is ... al kan ik natuurlijk niet op de foto's uitmaken of de witte lijn ook effectief het begin is van het vlakke stuk of nog voor een deel de overgang van het ronde gedeelte van het spatbord.

Ik heb ook nog ergens foto's liggen van de echte 911 SCRS van Droogmans die nu gerestaureerd is en in België staat. Als ge er meer van wilt hebben laat ge het maar weten!

Voor de rest ... keep it coming!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	911scrs.JPG
Views:	1613
Size:	15.3 KB
ID:	16186  
__________________
ранняя пташка получает червя ... но вторая мышь получает сыра!

Last edited by Gulfie; 06-01-2010 at 22:49. Reason: Add pic
Reply With Quote