Staat deze nu nog niet in de primer?
Quote:
Originally Posted by Eygmar
deze modellen hadden achteraan torsievering,en denk dat dit voorzien was om deze torsiestaaf te kunnen vervangen,denk ik he ,succes verder met het model
|
Klopt 100%! Niet alleen om ze te kunnen vervangen maar ook om ze te kunnen monteren bij de productie.
Even een opmerking Guy ... ik ben het eens met de aanpassingen die je aan de spatborden achteraan gedaan hebt, maar zoals ze nu zijn lijken ze meer op die van de 935-76 (Vallelunga versie).
Ik heb even een foto van een 911 SCRS gevonden waarop (volgens mij) duidelijk te zien is dat het vlakke stuk boven de wielen niet zo hoog is.
Bron: Supercars.net
Het is er zeker wel, maar ik denk dat het in de huidige versie iets te hoog is ... al kan ik natuurlijk niet op de foto's uitmaken of de witte lijn ook effectief het begin is van het vlakke stuk of nog voor een deel de overgang van het ronde gedeelte van het spatbord.
Ik heb ook nog ergens foto's liggen van de echte 911 SCRS van Droogmans die nu gerestaureerd is en in België staat. Als ge er meer van wilt hebben laat ge het maar weten!
Voor de rest ... keep it coming!