Quote:
Originally Posted by Big attack
Zoals je op foto 1 kan zien is de binnenkant van de carroserrie wit,
Dus veronderstel ik dat de evelope van de deur ook wit is.
Wat ik met evenlope bedoel zie je op foto 2.
Dacht ook dat de volledige wagen wit was, en het rood gewoon bestickerd was.
|
Ah ok, dat is zeer interessant om te weten. Vooral bij het maskeren van de kas gaat dit zijn invloed hebben natuurlijk, zoals je hierna wel zal zien... Bedankt in elk geval voor de waardevolle tip!
Quote:
Originally Posted by Big attack
Foto's 4 en 5 zijn de velgen, en dat zijn niet dezelfde als in de kit, naar ik meen. Indien je deze toch zou tegenkomen op een foto, zou ik die graag eens zien, want ik denk niet dat Ras- sport deze velgen gebruikte.
|
Nu begrijp ik wat je bedoelt. De velgen op de foto's stemmen inderdaad niet overeen met de velgen in de kit, maar het is niet zo dat er in de kit totaal andere velgen zitten of zo, de bedoeling van Etienne van Renaissance is wel degelijk het modelleren van de velgen op de foto's. Alleen is het sculpteren van die velgen niet zo bijster geslaagd. Dit betekent dat ik niet moet gaan zoeken naar andere velgen die beter gelijken op die van de foto's, want er zullen er geen bestaan vrees ik.
Behalve dat ze dus niet overeenstemmen met de realiteit qua vorm en verhoudingen, is het echter ook wel zo dat ik nog nergens een foto gezien heb van de Belga Porsche waar zowel vooraan als achteraan de kitvelgen gemonteerd zijn. Ofwel staan ze er van voor op, en achteraan een andere soort (een vijfspaak bijvoorbeeld), ofwel staan ze er achteraan op en zie je vooraan een ander type velg. Ik dacht dat het dat was wat je bedoelde, want als ik de kitvelgen er zowel vooraan als achteraan zou op zetten, is er geen enkele foto die bevestigt dat de Porsche ooit op die manier rondgereden heeft.
Ik moet eens kijken of ik iets kan doen aan probleem nummer 2; met probleem nummer 1 zal ik moeten leven denk ik. In elk geval ook hier bedankt om de aandacht te trekken op deze onvolkomenheid van de kit