View Single Post
Old 20-01-2010, 23:25
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Modelbouw zou een rustgevende bezigheid moeten zijn, maar soms is het dat niet... We hebben allemaal wel al zo'n dag meegemaakt. Dit was zo'n avond...

Verf verdund, in de pot gegoten, model erbij gepakt, nog niet gesloten pot omgestoten...

Model op een steuntje geplaatst (de tamiya houder diende voor nog een ander model dat tegelijkertijd zou gespoten worden), beginnen spuiten, en plots zie je overal stofjes aangezogen worden -> Model vol stof...

Toch maar verder doen, want die stofjes krijg je er zo wel uit geschuurd achteraf, spatjes uit het pistool en spatten op de kas.

Toch maar verder gedaan tot alles gelakt was in de wetenschap dat het 2de model vanavond niet meer aan de beurt zou komen en we morgen kunnen gaan schuren en opnieuw beginnen.

Alles wat er mis kan gaan in het spuiten van een model op één avond er door gedraaid. Nu heb ik tenminste de wetenschap dat vanaf nu alles goed zal gaan, ah ja, wat mis kon gaan is al allemaal misgegaan, toch?

Toch ook maar een foto genomen en de kwaliteit van deze staat model voor het verloop van het afgelopen modelbouw uurtje.

Kan toch schoon zijn he...

Oh ja, de spoiler ga ik pas op het einde monteren aangezien ik anders niet meer aan de onderspoiler zou kunnen om deze mat zwart te spuiten. Begin zo het gevoel te krijgen dat ook dit een "shit-build" gaat worden...

Misschien moet ik toch maar sigarenbandjes gaan verzamelen...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Eggenberger_Sierra_15.jpg
Views:	1451
Size:	454.8 KB
ID:	16429  

Last edited by Guido; 20-01-2010 at 23:26.
Reply With Quote