Het interieur is inmiddels gemonteerd en dat betekent dat, indien ik iets vergeten zou zijn, het te laat is! Aan de binnenzijde kan nu niets meer toegevoegd worden want de grondplaat met interieur is aan de carrosserie gekleefd (geen schroefwerk dus). Het kleven gebeurde met epoxylijm. Secondenlijm geeft immers het risico dat de dampen de ramen wit doen uitslaan.
Daarna werden de deurrubbers nog toegevoegd. Deze zijn gemaakt uit fijne draad van 0,5mm.
Na het interieur was het de beurt aan de wielen. Zoals ik al vermoede zijn de voorste diameters goed, de achterste wielen zijn te klein. De nieuwe banden die ik uit resin gedraaid had had ik op dezelfde diameter als de kitwielen gemaakt ... te klein dus.
De nieuwe banden zijn 1mm groter in diameter en dat ziet er 'spot on' uit.
Ook de achterspoiler werd gemonteerd. De PE onderdelen werden behouden maar wel fel bijgewerkt zoals eerder gepost. De Gurneyflap werd van een stukje PE afval gemaakt en met secondenlijm op het gespoten PE onderdeel gekleefd.
De motor is één blokje resin met de uitlaten en turbo's in white metal. De originele uitlaten trekken op niets. Het originele kit onderdeel is scheef en niet mooi rond, dus werden er 2 pijpjes gedraaid van 2mm diameter en op 0,8mm uitgeboord zodat er een zeer dun pijpje ontstaat. De oude werden verwijderd en de nieuwe op de white metal delen gesoldeerd.
Ook de pijpen van de 'waste gate' werden bijgeplaatst.