View Single Post
Old 02-02-2010, 20:22
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally Posted by Sennake View Post
De inkorting is ondertussen wel gebeurd, maar dat belet me niet om er alsnog een "dummy" gesp aan te bevestigen die dit simuleert. Ik zal er nog eens over peinzen...
Na wat gepeins heb ik besloten om de extra gespen toch aan te brengen. Ook het onderdeel op de "hoedenplank" werd gespoten en gemonteerd. Veel competitie Porsches vertonen deze componenten die een soort van stuurdoos zijn, maar het fijne weet ik er niet van. In elk geval moet ik het nog een wash geven.

De lengte van de gordels bewijst dat Ronny en Robert een zeer effectieve vermageringskuur ondergaan hebben

Het dashbord werd al onderworpen aan een avond lang frezen, schuren en krassen om er wat vorm in te krijgen. Ook enkele luchtgaatjes moesten opgevuld worden.

De groene pijlen dan: het radiogedeelte was te vervormd om er iets deftigs van te maken, dus werd het weggefreesd en vervangen door een zelfgemaakte doos van plasticard. De tripmaster was ook niet veel soeps, maar dank zij het foto-ets deel ziet het er toch aanvaardbaar uit.

De rode pijlen: al deze onderdelen vertonen niet genoeg details om overtuigend over te komen voor een toeschouwer die door de open deur een goede kijk krijgt op het dashbord. Daarom heb ik het dashbord gefotografeerd (zodat ik de onderdelen later terug kan aanbrengen met mishmash), en ga ik deze details nu wegschuren.

De blauwe pijlen dan: daar ben ik nog niet helemaal uit. De bediening van de verwarming is ook niet genoeg gedetailleerd, maar ik weet nog niet goed hoe ik het moet gaan modelleren. De 2 cirkeltjes bovenaan zeggen mij al helemaal niets. Zijn dit extra schakelaars, of waarschuwingslampjes, of iets anders? Ik weet het (nog) niet maar ik ga ze alvast wegschuren want in elk geval moeten ze vervangen worden.

Als er iemand is die me kan zeggen wat die dingen moeten voorstellen, of andere suggesties kan doen, zijn deze uiteraard welkom

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1985_porsche_911_scrs_69.JPG
Views:	1590
Size:	900.6 KB
ID:	16670   Click image for larger version

Name:	1985_porsche_911_scrs_70.JPG
Views:	1601
Size:	851.5 KB
ID:	16671   Click image for larger version

Name:	1985_porsche_911_scrs_71.JPG
Views:	1612